2009. augusztus 26., szerda

Feltöltés


Vártunk másfél hetet a feltöltéssel, homokot kapott. Kértem kölcsön 1 döngölőt, egyébként 7 ezer pesetáért már lehet bérelni. Először a talajt, majd a homokrétegeket döngöltük meg. Kétütemű,1:33 keveréket szereti.Zabálja a benzint a közel 3 literes tartály. Akkorákat rúg-vág, mint egy megvadult bika, ember legyen a talpán aki egész nap emögött sétál. Én is kipróbáltam 1 szolid 10 percre, mikor félre álltam még ugyanennyi időig remegett a kezem. Talán az volt a baj, hogy nem kell erővel tartani......
Durva nyomokat hagy, ezért szerintem a babapopsi felületet egy lapvibrátorral lehet csak megközelíteni.
Bérlése 5-10 e Ft körül van.









Mielőtt jön a szerelőbeton, néhányszor meglocsolom a homokot, még ettől is zömül.
Majd 3 cm sóder, erre beton + 5-ös vasháló, de ez már a jövőhéten....

Nincsenek megjegyzések: