2009. június 22., hétfő

Még mindig nincs kész a kerítés...









Szombaton kivételesen nem dolgoztam, ezért nekiláttunk az oszlopok lefektetésének. Igyekeztem úgy válogatni a tüzépen, hogy ne legyen egyiken se keresztirányú repedés vagy valamilyen sérülés, mert később közé mehet a víz, majd a télen szépen megfagy, és szétnyomja.
A múlt hétvégi fúráskor kiderült, hogy igen kemény a föld, ezért kapott egy kis vizet. Most megtaláltam azokat a földrögöket, amelyeket 1 hete meglocsolgattunk: kézzel nem tudtam széttörni, olyan kemény volt. Ezért nem betonoztuk, csak 1-2 sor föld, víz, döngölés, állt mint a cövek.
Vasárnap következett volna a drótháló, de az állandó esőzések miatt ez is elmaradt.

Ma tudtam meg, hogy az express.hu-n betonoszlop Kótaj néven olcsón hozzá lehet jutni, pl. egy 2 m-es kerül 600Ft-ba + a drótháló is itt a legolcsóbb, mert nagykeráron adják
Tehát akinek sok kell, érdemes ide ellátogatnia......

Nincsenek megjegyzések: